Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

Lamentablement, Joan Baron, la teva proposta no compleix els criteris establerts en la convocatòria del procés dels pressupostos participatius i no ha passat el filtre de la comissió ciutadana i política de seguiment.

Concretament, tot i que la iniciativa és interessant i està alineada amb els objectius de mobilitat sostenible de Canet de Mar, la teva proposta implicaria un pressupost no previst, és a dir, superaria el límit de 25.000 € establert a les bases per a cada proposta, a causa de la intervenció en l’espai públic amb implicacions tècniques i de mobilitat que superen l’abast i la tipologia d’actuacions previstes en el marc dels pressupostos participatius. Tot i això, la traslladarem a l’àrea de Mobilitat perquè valori tornar a fer una prova pilot.

Per tant, no serà avaluada pel personal tècnic de l’Ajuntament de Canet de Mar i no podrà passar a la fase següent. Moltes gràcies per ser part del procés. T’animem a tornar-ho a provar en els propers pressupostos participatius!

Millora de la zona per a vianants al nucli antic de Canet de Mar

Avatar: Joan Baron Joan Baron

Rebutjada
Quina inversió faries a Canet?
Millora de la zona per a vianants del nucli antic a partir d’una prova pilot de baix cost (urbanisme tàctic) que s’ajusti a les possibilitats econòmiques dels pressupostos participatius. Consolidació de la zona de baixa velocitat (30km/h), redirecció del trànsit de pas i alliberament d’espai per afavorir la mobilitat a peu envers el vehicle privat, tal com ja s'ha fet a gairebé totes les poblacions de la comarca. Totes aquestes mesures es detallen ja en documents com el Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Canet de Mar. Alhora, eliminaria barreres arquitectòniques, de gènere i d'edat, facilitaria el pas de persones amb mobilitat reduïda, fomentaria els hàbits saludables entre la població i faria disminuir la contaminació acústica i ambiental.
A quins llocs del municipi caldria dur a terme la proposta?
A tot el nucli antic, especialment a la zona 30 que estableix el Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de la Diputació de Barcelona 2020-25

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir